sâmbătă, 26 ianuarie 2013

Zbuciumul visului



E zbucium între tâmple,
suspin și căutare:
apropierea frige
iar depărtarea doare
și nicăieri nu-i pace
în lupta mea cu sine
când alegând destinul
eu te-am ales pe tine.

Ești cântec și refrenul
în visul meu pulsează,
trădând îndemnul nopții
pe șoapta ta stau trează
și caut printre stele
echivalentul astru
ce și-a luat o gazdă
în visul meu albastru.

Tot zbucium între tâmple
ist semn de întrebare:
ești tu sau poate altul
m-aruncă în visare
și vine să-mi răpească
din dor, ce-i pentru tine,
fiorii să se-agite
silaba să-mi suspine.

4 comentarii:

  1. bv frumos esti in lista meas de bloguri sa stii ca te urmaresc .seara mai citesc ceva de la tine .cabd ai timp vin-o aici http://voreldelag1.blogspot.com/
    mersi

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mulțumesc
      și pentru invitație
      ți-am vizitat blogul,
      e superb

      Ștergere
  2. Îmi place!

    Sunt Zburător în noapte,
    Aprind dulce ispite
    Aduse-n vis de şoapte,
    şoptite-n vis iubitei.
    Sunt eu , e altul
    E totuna,
    Atata timp cât sânu-ţi
    accepta tandru mâna-mi

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. aducător de taine
      de vise
      de ispite
      oricine-ai fi
      pe fila-mi
      te voi numi
      "iubite..."

      Ștergere