sâmbătă, 23 februarie 2019

Tren deraiat

Sunt un tren deraiat de pe șine
Картинки по запросу desenul visuluiMă oprii să te iau, să te duc,
Să te pun pe-o orbită cu mine
Devenind boț de sol sub un nuc.

Îndemnată de noaptea pustie
Și de valsul turnat peste vis
Încercai încă-odată de-s vie,
Dacă basmul uitat s-a mai scris.

Mă țineam agățată de tine
Pe o clipă crezui că exiști
Am permis șoapta ta să m-aline
Descântând cu nădejdi zorii triști.

Peste zi, divulgați de lumina
Din cuvântul abia deșteptat,
Cu silabe alese șterg vina
Și rămân un biet tren deraiat.





3 comentarii:

  1. Te-am asteptat in gara veche ,
    Uitandu-ma in zare dupa tren
    Am revazut si soapta la ureche
    Crezand indepartarea stearsa in refren

    Te regasesc si -n minte te apropii
    Esti iar in minte-mi renascuta
    o floare rara, regasita,
    ce-i imposibil s-o uiti sau s-o multiplici

    RăspundețiȘtergere
  2. Fidelitatea ta mă-ncântă și mă-ndeamnă
    să mă zidesc în vers și să rămân
    o primăvară jună-n miez iarnă
    să te accept ca muză și stăpân...

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu poti fi stapanul florii de cires

    RăspundețiȘtergere