vineri, 1 iunie 2012

# Culori de curcubeu



O fugă-n ieri e jocul nostru de vocale,
un zbor nocturn legaţi cu sforile de zmeu,
în miez de toamnă - ploaie caldă cu petale,
spre tine - punte din culori de curcubeu.

Te chem de luni şi pănă sâmbătă spre seară,
strop de duminică cu şoapta îţi aduc,
să smulgem visul din a viscolelor gheară,
să amăgim refren din cântecul de cuc.

În miezul rimei îţi admir de-o vreme chipul
când poza ta lângă a mea o răsădeşti,
cu o minciună captivând în zâmbet timpul,
boboci de soare în privirea mea să creşti.

Te-ademenesc cu joc în febra din vocală
să zic iluziei: de astăzi eşti al meu...
Mă las pe fruntea ta cu albul de petală
să-mi pui pe piept culori ce curg din curcubeu.


4 comentarii:

  1. Buna ziua, prin acest mesaj doresc sa va informez ca blogul dumneavoastra a primit Premiul MWB pentru pasiune, talent, imaginatie, creativitate, originalitate si valoare morala! Va puteti revendica premiul accesand urmatorul link http://www.mostwantedblog.org/2012/06/04/premiile-mwb-iunie-2012/ cum de altfel puteti afla mult mai multe informatii despre ceea ce presupune acest premiu! Va puteti alatura initiativei noastre de a cauta si promova valoarea in blogosfera romaneasca! Premiul MWB este una dintre distinctiile cele mai importante acordate in blogosfera romaneasca, fiind un mod de a recunoaste meritele si munca depusa de catre bloggeri talentati, originali si deschisi la comunicare! Mult succes in continuare si bine ati venit in marea familie MWB!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi place!

      Eu am răspuns în noapte chemări-ţi de vestală,
      În gându-mi am aşternut de irişi, petale-n a ta poală.
      Ştiu că-i doar o amăgire-n glasul ce mă cheamă
      Iar vorbele-ţi mieroase se răsucesc în rană

      Ștergere
    2. e adevarul
      o fasie din minciuna
      minciuna este
      un fragment de adevar
      te mint
      ma minti
      cu ce-i in soare si in luna
      cu primaverile
      ascunse-n toamnele din par...

      Ștergere