miercuri, 30 mai 2012

# Ultimul iubit

Nepăsător pulsează timpul,
mai smulge-o zi din calendar
ştergând de pe retină chipul
pictat de al silabei har.

Se-ntroieneşte încă-o vară
cu floare albă de salcâm
amprenta urmei să dispară
fără ecou de caldarâm.

Un dor încearcă să se nască
în locul celui asfinţit
de disperare să ferească
vis în iluzii oploşit.

Iar tu mai treci prin noaptea rece
o flacără pe rug să pui
când timpul nemilos ne trece
lăsând polenul amărui.

Şi torni o mână de vocale
cu un suspin abia şoptit
punându-mi gândul nins pe poale:
azi să-mi fii ultimul iubit.

2 comentarii:

  1. Îmi place

    Sunt amăgiri ca de sirenă
    Să-ţi fiu eu, ultimul iubit,
    Acelaşi val -altă triremă
    e datu-mi, biet îndrăgostit

    RăspundețiȘtergere
  2. Azi nu eu mint,
    în mine vara
    te-ademeneşte-n verde crud,
    când mă îmbrăţişez cu seara
    aştept minciuna să-ţi aud...

    RăspundețiȘtergere