luni, 21 noiembrie 2011

* inocenţă

Am tot crezut amiezilor de vară
dar toamnă-i azi în visul amurgit,
ploi ciobăneşti mă-nfruntă a ocară-
ghiduşul august iar m-a amăgit.

Speram la zbor pe-aripi de păpădie
zidind castel pe roz de curcubeu,
dar mă deşteaptă-a toamnelor stihie
şi cerul umed, cenuşiu şi greu.

Uitai să-mi scot năframa de mireasă
şi filele să rup din calendar,
dar a intrat pe poartă ceaţa deasă,
mă-mbrăţişează viscolul ştrengar.

În leagănul ţesut din inocenţă
am tot cules a stelelor nactar
şi n-am simţit a clipelor cadenţă
că au ajuns la piatra de hotar.



2 comentarii:

  1. Da ! Ai revenit! Imi place!


    spre "nu stiu unde" am depaşit hotarul,
    În spate-i inocenţa firii,
    În faţă-i judecă amarul,
    De a ierta din visele iubirii...

    RăspundețiȘtergere
  2. Am revenit?
    N-am ştiut că sunt plecată...
    Mulţumesc pentru prezenţă.

    RăspundețiȘtergere