duminică, 20 iunie 2010

* Eu sunt...

Iubite-aştept să te desprinzi din vis
şi firea-ţi cu a mea să facă-o umbră,
pe gura-mi să aşterni un gînd nezis,
să desenezi cu-azur o pată sumbră.

Cărări să ţeşi din alfabet uitat
să ne găsim în noi abecedare,
să ne iertăm norocul ce-am ratat
cînd am semnat "accept" lîngă eroare.

Şi dacă-i prea tîrziu pentru final
ce ştie să mai nască începuturi,
deschide-o paranteză şi-n penal
să ne-mpletim cu taina fără scuturi.

Dar cînd n-am să te-ademenesc cochet
strigînd dintr-o silabă cunoscută-
să nu-ncetezi să vii. Eu sunt. Aştept
şi te privesc sperînd cu rima-mi mută.

4 comentarii:

  1. "să ne iertăm norocul ce-am ratat
    cînd am semnat "accept" lîngă eroare" Superb ! Minunata declaratie de dragoste !

    RăspundețiȘtergere
  2. buna...am continuat si eu jocul cu premiile.
    intră la mine pe blog si vezi, un mic premiu, un mic semn din partea mea.
    merci...

    m.f.

    RăspundețiȘtergere
  3. Vă mulţumesc
    vă preţuiesc
    vă aştept

    RăspundețiȘtergere