duminică, 20 iunie 2010

* Eu sunt...

Iubite-aştept să te desprinzi din vis
şi firea-ţi cu a mea să facă-o umbră,
pe gura-mi să aşterni un gînd nezis,
să desenezi cu-azur o pată sumbră.

Cărări să ţeşi din alfabet uitat
să ne găsim în noi abecedare,
să ne iertăm norocul ce-am ratat
cînd am semnat "accept" lîngă eroare.

Şi dacă-i prea tîrziu pentru final
ce ştie să mai nască începuturi,
deschide-o paranteză şi-n penal
să ne-mpletim cu taina fără scuturi.

Dar cînd n-am să te-ademenesc cochet
strigînd dintr-o silabă cunoscută-
să nu-ncetezi să vii. Eu sunt. Aştept
şi te privesc sperînd cu rima-mi mută.

4 comentarii:

  1. "să ne iertăm norocul ce-am ratat
    cînd am semnat "accept" lîngă eroare" Superb ! Minunata declaratie de dragoste !

    RăspundețiȘtergere
  2. buna...am continuat si eu jocul cu premiile.
    intră la mine pe blog si vezi, un mic premiu, un mic semn din partea mea.
    merci...

    m.f.

    RăspundețiȘtergere