joi, 17 martie 2011

* părăsită


Sub talpă- depărtare,
pe geană- cer străin,
în gânduri- nor de haos,
cu inima-n venin,
lipsită de duminici
pe leagăn viscolit
stau ţurţure cu picuri
în sufletul golit.

Vocalele refuză
în şoaptă să le-nşir,
amurgu-mi coase ie
din spini de trandafir-
tăcerea ta mă ceartă
cu visul ne-mplinit,
stau la-nceput de vară
cu iarna în zenit.

Te caut printre file
din vechiul calendar
unde-ţi păstrez ecoul
cum te-am ştiut- ştrengar,
risipitor de stele
cu-aprilu-n buzunar,
stăpânitor de rune
îndrăgostit hoinar.

Dar prea departe astăzi-
în soarta mea străin,
lăsată-n nor de haos,
cu inima-n venin,
lipsită de duminici
pe leagăn viscolit,
un ţurţure cu picuri
în sufletul golit.

2 comentarii:

  1. Multumesc!
    Fix de asa ceva aveam nevoie acum... :)

    RăspundețiȘtergere
  2. "amurgu-mi coase ie din spini de trandafiri",superbul m-a atins profund,prea intesa aceasta imagine!
    plec pana la urmatorul vers,am sa revin!

    RăspundețiȘtergere