duminică, 27 ianuarie 2013

Fantastică minune


Am început cu tine o poveste
lipsită de "final" și "va urma"
în veacul cu troienele pe creste
firescul încercasem a curma.

Prin poarta ce-o credeam deja uitată,
un pic sfioși, de mână am intrat
și într-o zi copilăria toată
în miez de ierni și-amurg am traversat.

Ne-am deșteptat în cea dimensiune
de existența cui nu bănuiam,
tu mă numeai: "fantastică minune",
și-n ochii tăi minune deveneam.

Se concepea o tainică iubire
cu glas de zeu și chip de heruvim,
nepotolită, cu pojar în fire:
cu-a ta dorință visu-mi - omonim.

Iubite, ne-am atins de veșnicie
singurătățile din suflet îmblânzind,
dulci amintiri remediu să ne fie
când viscolul tristeților ne prind.

2 comentarii:

  1. Îmi place!

    Iar când din viscol răsări-vor flori,
    Chiar dacă-s flori de gheaţă neştiute,
    cănd şoapta tandru va rosti "iubite",
    Pe umar capul tău trezeşte iar fiori.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ...iar când spre cer
      cu dor de veșnicie
      doi stropi de gând
      pe-o rimă vom pleca
      un înger - tu
      născut de poezie
      a muzei rană
      îmi vei vindeca.

      Ștergere