duminică, 30 ianuarie 2011

* o viaţă la doi


Mai scrie de dor
chiar de ştiu că mă minţi,
să-mi scuturi pelinul din gene,
fiorul târziu
ca mai ieri să alinţi
căci doare ninsoarea din vene.

Troiene-s în vis-
pân-la vară e mult
zăpada-mi răpeşte bujorii,
culori de amurg
în tăcerea-ţi ascult,
de gându-mi se sprigină norii.

Mai lasă pe prag
o chemare în plic
să cred că mai ştii cum se zboară,
c-aştepţi lângă geam
de iubirea-mi să zic,
de rug ce nu poate să moară.

Vorbeşte-mi de-un cer
aşternut pentru noi,
lăsat pentru-o unică noapte
să fie o viaţă-mpărţită la doi
compusă pe file de carte.

6 comentarii:

  1. Cuvinte-n care azi ma regasesc...atitea vise si sperante...Iubesc.Chiar daca sunt ce-i care-mi curma visul,va multumesc ca-mi permite-ti sa citesc,sa simt,sa-mi placa...Si sa crezd!Sa pot sa cred ca dragostea invinge totul.Ca binele e mai presus de toate.Aveam posibilitate sa spun tare...Acum va soptesc...e unica dragoste,unica fericire,unica bucurie,linistea mea pentru totdeuna!Iertati-mi va rog sinceriatatea dar de fiecare data cind mi-e greu vin aici si-mi gasesc alinare. (F.)

    RăspundețiȘtergere
  2. Mulţumesc Anonimule(F.) pentru sinceritate şi silabe calde, -un snop de soare în toamna sumbră peste petale albe scuturate
    Mereu binevenit

    RăspundețiȘtergere
  3. Ma-nchin in fata inimii ce m-a primit si-n fata sufletului asternut pe rime...Va multumesc pentru cuvint si pentru cel mai deosebit fecior.Va admir,sunteti cea mai fericita mama.Sper ca voi avea in viata clipa,sa m-apropii si sa va recit:

    "Mă-ncîntă-nţelepciunea Ta
    cînd sorb din buchia preasfîntă
    ce mă îndeamnă-a căuta
    izvor de viaţă infinită..."

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna, Anonim
    Sunt încântată şi un pic... intrigată
    Mă bucur că la Voi e totul superb , odată ce scrii
    "multumesc ... pentru cel mai deosebit fecior"
    Şi eu sper la clipa echivalentă unei meri sărbători

    RăspundețiȘtergere
  5. ...a fost superb,acum tot ce ne-a ramas,e tacerea.Tacerea ce-am primit-o fara explicatii.EL-e o mindrie si nu poate fi egalat cu nimeni.Poate va greseste uneori,cu toii gresim,dar sa stiti ca va iubeste!N-o sa va dezamageasca.

    RăspundețiȘtergere
  6. Mulţumesc. Eşti foarte generoasă. Sper să ştie a aprecia şi să reânvie primăvara voastră.
    Tăcerea e o pauză, iar pauzele nu sunt veşnice.
    Numai bine.

    RăspundețiȘtergere